close
تبلیغات در اینترنت
پیشنهادهایی برای مداخله برقراری ارتباط با کودکان مبتلا به ADHD
loading...

گفتار درمانی

در جلسات مداخله زبان 1- اگر دارو استفاده می شود ، مداخله را بعد از تاثیر دارو ، آغاز کنید. 2- برنامه جلسات ، مکرر و کوتاه باشد. 3- به فرد توجه اختصاصی داشته باشید.  خودداری نمایید.ADHD4- آرام، محکم ،و پایدار واز هماهنگ شدن با سرعت آشفته مراجع مبتلا به 5- در گرفتن اشیاء قراردادن آنها یا…

اطلاعیه های سایت
بــه نام خـــدا


کلیـــنیــــک گـــفــتار درمـــانی (یــــوســـف آبـــاد)


آدرس :

یوسف آباد،خیابان فتحی شقاقی نرسیده به میدان سلماس، پلاک ۱۰۷ واحد ۷


تلفن تماس :

۵ - ۸۸۳۳۲۲۳۴
ایمیل :
speech_clinic@yahoo.com
---------------------------------------------
تــوجـــه :
---------------------------------------------
*تشکیل جلسه درمانی در منزل در صورت ضرورت امکان پذیر است.*

---------------------------------------------

تعرفه تبلیغات کلینیک گفتار درمانی (یوسف آباد)

پیشنهادهایی برای مداخله برقراری ارتباط با کودکان مبتلا به ADHD

در جلسات مداخله زبان

1- اگر دارو استفاده می شود ، مداخله را بعد از تاثیر دارو ، آغاز کنید.

2- برنامه جلسات ، مکرر و کوتاه باشد.

3- به فرد توجه اختصاصی داشته باشید.

 خودداری نمایید.ADHD4- آرام، محکم ،و پایدار واز هماهنگ شدن با سرعت آشفته مراجع مبتلا به

5- در گرفتن اشیاء قراردادن آنها یا حرکت دادنشان، از تکالیف شدیدا ساخت مند همراه با درگیری فیزیکی بسیار استفاده کنید.

6- تقویت باید سریع باشد ودر فعالیتها تغییرات مکرروجود داشته باشد.

7- درمتن برنامه مداخله ، انتخاب کردن را تشویق کنید ، نهایتا به مراجع اجازه دهید توالی 4یا 5 فعالیت را در یک جلسه انتخاب ومرتب نماید.

8- اهداف اجتماعی – کاربرد شناختی واهداف گفتاری وزبانی مرسوم تر را هدف قراردهید، ازقبیل موارزیر:

مهارتهای خوب شنیدن ، مانندنگاه کردن به گوینده وتکرارآنچه که شنیده شده برای چک کردن درک .

منتظرماندن برای این که کل سوال پرسیده شود وسپس پاسخ دادن.

جستجوی سرنخهایی که نشاندهنده زمان تعویض نوبت مکالمه هستند.

برگرفته از کتاب: اختلالات زبان

مترجمین: یلدا کاظمی - زهرا قیومی- ازاده امیریان- میثم عمیدفر

 

مکالمات را قطع نکند یا ناگهانی وسط مکالمات نپرد.

بیشترتعریف کردن از دیگران تا انتقاد یا شکایت کردن

یاد گرفتن راهبردهایی برای تشویق

تمرین همدلی وخود را جای دیگران گذاشتن

درمشاوره و همکاری کلاسی

1- به منظور تنظیم رفتار ، صحبت کردن با خود را آموزش دهید. برای مثال ، مراجعین را مجبور کنید به خودشان بگویند، من باید اینجا بمانم تا وقتی که کارم را تمام کنم .

2- کودک را مجبور کنید برنامه یا نقشه ای برای سازماندهی زمان در نظر بگیرد، برنامه ای را پیش بینی کند، و تکالیف مربوط به آن را یادداشت نماید.

3- دانش آموزان را تشویق کنید که جلسات کلاس را برای مطالعات بعدی ضبط کنند.به معلمین کمک کنید تا اطلاعات

را به واحدهای کوچکتر تقسیم نمایند .

4- مواد آموزشی مورد استفاده در کلاس را با ارائه مثالهای کمتر در هرصفحه و با تکرارهای کمتر ، برای مراجع تعدیل کنید.

5- به معلم کمک کنید تا فشارهای محیطی مسبب رفتار نامناسب را شناسایی کند، راههایی برای تعدیل محیط به منظورحذف فشارها بیا بید.

6- معلمین را تشویق کنید که محدودیتهای زمانی را بردارند و به دانش آموزان اجازه دهند در ارزیابی موقعیتهابه شکل بهینه عمل کنند.

7- از یادگیری دسته جمعی و تدریس دو نفره همسالان به یکدیگر استفاده کنید تا یادگیری را تحریک و تشویق نمایید.

شهریاری بازدید : 81 دوشنبه 04 آبان 1394 زمان : 18:26 نظرات ()
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود) (لازم)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) :S
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
کد امنیتیرفرش کد امنیتی
تبلیغات
Rozblog.com رز بلاگ - متفاوت ترين سرويس سایت ساز
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 277
  • کل نظرات : 43
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 305
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 30
  • بازدید امروز : 24
  • باردید دیروز : 199
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 12
  • بازدید هفته : 577
  • بازدید ماه : 2,174
  • بازدید سال : 2,898
  • بازدید کلی : 206,123